O bag, basitlik, takım ruhu, sürdürülebilirlik ve yerel toplulukların geliştirilmesi üzerine kurulu bir başarı hikayesine sahiptir.
Genç ve dinamik, uluslararası alanda etkin olan bu 100% İtalyan şirketi, araştırma, geliştirme, yenilik ve tasarım konularında köklü bir geçmişe sahiptir. O bag, sahip olduğu genç ve son derece yetenekli ekibi ile yeni trendleri yakalamayı ve geliştirmeyi hedefler.
Takım ruhu, marka için en önemli değerlerden biridir. Girişimci yönetim ekibi, ürün oluşturmadan dağıtıma ve müşteri hizmetlerine kadar her yönüyle O bag'i dünya çapında bir mükemmellik noktası haline getirmeye adanmıştır.
Bugün O bag, 40'tan fazla ülkede, 200'den fazla mono brand mağaza ve 500'den fazla çok markalı mağazayı içeren geniş ve yaygın bir satış ağı ile müşterileriyle buluşmaktadır.
Mağaza tasarımları, markanın felsefesini yansıtan basit, temiz ve aerodinamik bir düzenlemeye dayanarak müşterilere en iyi alışveriş deneyimini sunmayı amaçlar.
Çok yakında Türkiye'deki seçkin AVM'lerde de yerini almaya hazırlanan O bag'in Roma, Venedik, Barselona, Paris, Varşova, Prag, Viyana, Doha, Las Vegas, Manila, Porto Riko vb. gibi dünyanın önde gelen şehirlerindeki seçkin alışveriş merkezlerinde ve popüler lokasyonlarda mağazaları bulunmaktadır.